Veelgestelde Vragen
Hier vindt u enkele antwoorden op veelgestelde vragen over ons merk en onze producten. Wilt u contact opnemen of heeft u een andere vraag die niet in de lijst staat?
Hier vindt u enkele antwoorden op veelgestelde vragen over ons merk en onze producten. Wilt u contact opnemen of heeft u een andere vraag die niet in de lijst staat?
Alle directe betalingsgateways voldoen aan de normen van PCI-DSS zoals beheerd door de PCI Security Standards Council, een gezamenlijke inspanning van merken als Visa, MasterCard, American Express en Discover.
Ja, wij accepteren online betalingen. Alle betalingsverwerking en essentiële klantinformatie zijn snel, gemakkelijk en veilig.
Lees hier meer over de veilige betaalervaring van onze winkel (mogelijk gemaakt door Shopify).
Wij verzenden bestellingen op iedere werkdag, dit betekent dat uw pakketje hoogstwaarschijnlijk altijd de volgende werkdag aankomt.
Verzending naar het buitenland kan tot 14 werkdagen duren. Uiteraard zal dit in veel gevallen veel sneller gaan.
Als gevolg van wereldwijde uitdagingen in de toeleveringsketen kunnen de verzendtijden langer zijn dan normaal.
Verzendtarieven kunnen variëren afhankelijk van uw regio en worden berekend bij het afrekenen.
Hier vindt u de volledige details van ons verzendbeleid .
Ja, wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen in Nederland boven de 80 euro. Controleer de winkelwagen om de huidige aanbieding voor gratis verzending te zien.
Ja, wij verzenden onze producten over de hele wereld.
Houd er rekening mee dat gratis verzending niet van toepassing is op internationale bestellingen en dat de verzendkosten kunnen variëren afhankelijk van uw regio.
Een volledige lijst van al onze verzendgebieden vindt u hier .
Als uw land of regio niet wordt vermeld, neem dan gerust contact met ons op om te zien of we de details kunnen uitwerken.
Al onze producten zijn onderworpen aan kwaliteitscontrole.
Onze garantie biedt garantie tegen fabrieksfouten.
De garantie dekt alle fabricage-, ontwerp- of materiaalfouten. Gelieve ons binnen 2 maanden na constatering van eventuele gebreken op de hoogte te stellen.
Het dekt geen slagen, oneigenlijk gebruik of andere problemen die niet te wijten zijn aan fabrieksfouten.
Wilt u meer informatie ontvangen of neemt u gewoon contact met ons op. Je kunt altijd om wat hulp vragen
Het is uiteraard niet de bedoeling dat uw artikel beschadigd raakt, mocht dit wel het geval zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
Alle details hiervoor staan op onze contactpagina, dan helpen wij je zo snel mogelijk verder!
Ja, wij bieden volledige en gedeeltelijke terugbetalingen.
Informeer voor meer informatie over ons restitutiebeleid.
Een terugbetalingsverzoek kan binnen een maand na de aankoop worden ingediend.
In het geval dat het product en de verpakking ongeopend en onbeschadigd zijn , komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.
In het geval dat het product is gebruikt , komt u in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling.
In het geval dat een product beschadigd is en de schade niet onder de garantie valt, komt u niet in aanmerking voor restitutie.
Controleer onze Servicevoorwaarden om te zien of u in aanmerking komt voor terugbetaling.
Wij van NØLSON willen graag bewuster omgaan met het milieu en zetten ons daarom in voor een duurzamer retourproces. Voor € 3,99 kun je een retour starten en via het retourportaal kun je een label downloaden.