Hulp nodig?
Veel Gestelde Vragen
Hier vindt u enkele antwoorden op veelgestelde vragen over ons merk en onze producten. Wilt u contact opnemen of heeft u een andere vraag die niet in de lijst staat?
Betalingen en veiligheid
Alle directe betalingsgateways voldoen aan de normen van PCI-DSS zoals beheerd door de PCI Security Standards Council, een gezamenlijke inspanning van merken als Visa, MasterCard, American Express en Discover.
Ja, we accepteren online betalingen. Alle betalingsverwerking en belangrijke klantgegevens verlopen snel, eenvoudig en veilig. Lees hier meer over de veilige betaalervaring in onze winkel (mogelijk gemaakt door Shopify).
Wij accepteren betalingen van grote creditcardmaatschappijen zoals iDeal, Visa, Mastercard en American Express.
Geregistreerd naam: NICOTEX BV
KvK-nummer: 76687198
BTW-nummer: NL860748911B01
verzending en bezorging
We verzenden bestellingen elke werkdag, wat betekent dat uw pakket waarschijnlijk de volgende werkdag aankomt. Verzending naar het buitenland kan tot 14 werkdagen duren. In veel gevallen is dit echter veel sneller. Vanwege uitdagingen in de wereldwijde toeleveringsketen kunnen de verzendtijden langer zijn dan normaal.
Verzendkosten kunnen variëren afhankelijk van uw regio en worden berekend bij het afrekenen. Hieronder vindt u alle details van ons verzendbeleid .
Ja, wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen in Nederland boven de 80 euro. Controleer de winkelwagen om de huidige aanbieding voor gratis verzending te zien.
Ja, we verzenden onze producten wereldwijd. Houd er rekening mee dat gratis verzending niet van toepassing is op internationale bestellingen en dat de verzendkosten per regio kunnen verschillen.
Een volledige lijst van al onze verzendgebieden vindt u hier . Als uw land of regio er niet bij staat, neem dan gerust contact met ons op om te kijken of we de details kunnen bespreken.
Voor bestellingen waarvan de retourtermijn is verstreken, geldt dat retourneren alleen mogelijk is in onze winkel.
Orders placed before 5:00 PM are shipped the same day and typically delivered the next day. Orders placed on weekends or public holidays will be shipped the following working day.
Delivery within Germany and the rest of Europe typically takes 2–5 working days. For international shipping (including North America, South America, and Australia), please allow 5–10 working days.
We use GLS as our shipping carrier. You will receive a Track & Trace link with your order confirmation. You can also find your tracking information in your customer account and on https://gls-group.com/BE/vl/pakket-volgen/.
You can return your order within 14 days to get your order refunded. If this period has been passed, please reach out to info@nolson.nl.
Garantie & Reparatie
Al onze producten worden onderworpen aan kwaliteitscontrole. Onze garantie biedt garantie tegen fabricagefouten.
De garantie dekt elk fabricage-, ontwerp- of materiaalfout. Meld eventuele gebreken binnen 2 maanden na constatering. De garantie dekt geen stoten, onjuist gebruik of andere problemen die niet te wijten zijn aan een fabricagefout.
Wilt u meer informatie ontvangen of gewoon contact met ons opnemen? U kunt ons altijd om hulp vragen.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat uw artikel beschadigd raakt. Mocht dit toch gebeuren, neem dan contact op met onze klantenservice. Alle informatie hierover vindt u op onze contactpagina. We helpen u dan zo snel mogelijk verder!
Retouren en terugbetalingen
Ja, we bieden volledige en gedeeltelijke restitutie. Neem contact op voor meer informatie over ons restitutiebeleid.
Een terugbetalingsverzoek kan binnen een maand na de aankoop worden ingediend.
Indien het product en de verpakking ongeopend en onbeschadigd zijn , heeft u recht op volledige terugbetaling.
Indien het product gebruikt is , komt u in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling.
Indien een product beschadigd is en de schade niet onder de garantie valt, heeft u geen recht op restitutie.
Controleer onze Servicevoorwaarden om te zien of u in aanmerking komt voor een terugbetaling.
Bij NØLSON willen we bewuster omgaan met het milieu en zetten we ons daarom in voor een duurzamer retourproces. Een retourzending start al voor € 7,99 en een retourlabel kan worden gedownload via de retourportal .
Your order will first be returned to our warehouse. After that, we’ll carefully repack it using fresh packaging materials. This way, we can make sure the item is in perfect condition and ready to make another customer happy.
Loyalty program
Go to the loyalty page in your account and redeem the amount of points. Be careful, you can only redeem points you earned. When you redeem your earned, you will receive a voucher which you can use at the checkout.
Heeft u meer hulp nodig?
Neem contact met ons op door het formulier in te vullen.