Hulp nodig?
Veel Gestelde Vragen
Hier vindt u enkele antwoorden op veelgestelde vragen over ons merk en onze producten. Wilt u contact opnemen of heeft u een andere vraag die niet in de lijst staat?
Betalingen en veiligheid
Alle directe betalingsgateways voldoen aan de normen van PCI-DSS zoals beheerd door de PCI Security Standards Council, een gezamenlijke inspanning van merken als Visa, MasterCard, American Express en Discover.
Ja, we accepteren online betalingen. Alle betalingsverwerking en belangrijke klantgegevens verlopen snel, eenvoudig en veilig. Lees hier meer over de veilige betaalervaring in onze winkel (mogelijk gemaakt door Shopify).
Wij accepteren betalingen van grote creditcardmaatschappijen zoals iDeal, Visa, Mastercard en American Express.
Geregistreerd naam: NICOTEX BV
KvK-nummer: 76687198
BTW-nummer: NL860748911B01
verzending en bezorging
We verzenden bestellingen elke werkdag, wat betekent dat uw pakket waarschijnlijk de volgende werkdag aankomt. Verzending naar het buitenland kan tot 14 werkdagen duren. In veel gevallen is dit echter veel sneller. Vanwege uitdagingen in de wereldwijde toeleveringsketen kunnen de verzendtijden langer zijn dan normaal.
Verzendkosten kunnen variëren afhankelijk van uw regio en worden berekend bij het afrekenen. Hieronder vindt u alle details van ons verzendbeleid .
Ja, wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen in Nederland boven de 80 euro. Controleer de winkelwagen om de huidige aanbieding voor gratis verzending te zien.
Ja, we verzenden onze producten wereldwijd. Houd er rekening mee dat gratis verzending niet van toepassing is op internationale bestellingen en dat de verzendkosten per regio kunnen verschillen.
Een volledige lijst van al onze verzendgebieden vindt u hier . Als uw land of regio er niet bij staat, neem dan gerust contact met ons op om te kijken of we de details kunnen bespreken.
Voor bestellingen waarvan de retourtermijn is verstreken, geldt dat retourneren alleen mogelijk is in onze winkel.
Bestellingen geplaatst vóór 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden en doorgaans de volgende dag geleverd. Bestellingen geplaatst in het weekend of op feestdagen worden de volgende werkdag verzonden.
Levering binnen Duitsland en de rest van Europa duurt doorgaans 2-5 werkdagen. Voor internationale verzending (inclusief Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Australië) geldt een levertijd van 5-10 werkdagen.
We gebruiken GLS als vervoerder. Je ontvangt een Track & Trace-link bij je orderbevestiging. Je vindt je trackinggegevens ook in je klantaccount en op https://gls-group.com/BE/vl/pakket-volgen/.
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren en je geld terugkrijgen. Mocht deze termijn verstreken zijn, neem dan contact op met info@nolson.nl .
Garantie & Reparatie
Al onze producten worden onderworpen aan kwaliteitscontrole. Onze garantie biedt garantie tegen fabricagefouten.
De garantie dekt elk fabricage-, ontwerp- of materiaalfout. Meld eventuele gebreken binnen 2 maanden na constatering. De garantie dekt geen stoten, onjuist gebruik of andere problemen die niet te wijten zijn aan een fabricagefout.
Wilt u meer informatie ontvangen of gewoon contact met ons opnemen? U kunt ons altijd om hulp vragen.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat uw artikel beschadigd raakt. Mocht dit toch gebeuren, neem dan contact op met onze klantenservice. Alle informatie hierover vindt u op onze contactpagina. We helpen u dan zo snel mogelijk verder!
Retouren en terugbetalingen
Ja, we bieden volledige en gedeeltelijke restitutie. Neem contact op voor meer informatie over ons restitutiebeleid.
Een terugbetalingsverzoek kan binnen een maand na de aankoop worden ingediend.
- Indien het product en de verpakking ongeopend en onbeschadigd zijn , heeft u recht op volledige terugbetaling.
- Indien het product gebruikt is , komt u in aanmerking voor een gedeeltelijke terugbetaling.
- Indien een product beschadigd is en de schade niet onder de garantie valt, heeft u geen recht op restitutie.
Controleer onze Servicevoorwaarden om te zien of u in aanmerking komt voor een terugbetaling.
Bij NØLSON willen we bewuster omgaan met het milieu en zetten we ons daarom in voor een duurzamer retourproces. Een retourzending start al voor € 7,99 en een retourlabel kan worden gedownload via de retourportal.
Je bestelling wordt eerst teruggestuurd naar ons magazijn. Daarna verpakken we deze zorgvuldig opnieuw met nieuw verpakkingsmateriaal. Zo kunnen we ervoor zorgen dat het artikel in perfecte staat is en klaar om een andere klant blij te maken.
Loyaliteitsprogramma
Ga naar de loyaliteitspagina in je account en wissel het aantal punten in. Let op: je kunt alleen punten inwisselen die je hebt verdiend. Wanneer je je punten inwisselt, ontvang je een voucher die je kunt gebruiken bij het afrekenen.
Heeft u meer hulp nodig?
Neem contact met ons op door het formulier in te vullen.