Ondertitel
Verzending
Zijn de artikelen die u besteld en ontvangen heeft niet naar wens, of bent u van gedachten veranderd?
Bij NØLSON kunt u de gekochte producten binnen 14 dagen na ontvangstdatum retourneren.
Vul het retourformulier in, anders kunnen wij u niet helpen.

Laten we het retourproces duidelijk maken
Hoe u uw NØLSON-artikelen kunt retourneren
Retourneren is eenvoudig. Volg gewoon deze stappen:
Stap 1: Registreer uw retourzending
- Bezoek ons retourportaal .
- Vul je gegevens in. Als je de portal gebruikt, wordt er een retourformulier voor je aangemaakt – print dit uit.
Stap 2: Bereid uw retourpakket voor
- Plaats de artikelen die u wilt retourneren in de originele NØLSON-verpakking , samen met het ingevulde retourformulier.
- Gebruik indien mogelijk de originele verzenddoos.
- Schrijf NIET op de doos en beschadig hem niet. We hergebruiken ze om afval te verminderen.
- Bedek uw eigen adresgegevens met het retourlabel.
- Zorg ervoor dat de verpakking goed gesloten is.
Stap 3: Bevestig het retourlabel
- Plak het retourlabel op de verzenddoos en niet rechtstreeks op de NØLSON-productdoos.
- Zorg ervoor dat er geen andere adressen zichtbaar zijn om problemen met de bezorging te voorkomen.
Stap 4: Verzend uw retourzending
- Geef uw retourzending af bij een PostNL-locatie (indien u gebruikmaakt van ons retourportaal).
- Bewaar uw track & trace-code als bewijs van retourzending.
Stap 5: Bevestiging
- Zodra de vervoerder en NØLSON uw retourzending hebben ontvangen, ontvangt u een bevestigingsmail.
Retourkosten
- Voor retourneren binnen Nederland via ons retourportaal worden € 7,99 retourkosten in rekening gebracht wanneer u uw retour aanmeldt.
- Als u zelf voor de vervoerder kiest, zijn de volledige retourverzendkosten voor uw rekening.
- Voor internationale retourzendingen kunnen standaard verzendkosten van toepassing zijn.
Hulp nodig? Neem contact met ons op – we maken het proces graag gemakkelijk.
Wij willen dat u tevreden bent en uw geld terugkrijgt, maar...
Wij kunnen u niet terugbetalen als

het belang van een snelle levering
Verzending binnen Nederland
We doen altijd ons best om je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Daarom verzenden we alle zendingen binnen Nederland met PostNL.
Met onze Track & Trace code kunt u uw zending eenvoudig volgen.
We verzenden bestellingen elke werkdag, wat betekent dat uw pakket waarschijnlijk de volgende werkdag wordt bezorgd. In sommige gevallen kan het 2-3 werkdagen duren.
Mocht het zo zijn dat wij uw zending niet binnen deze termijn hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@nolson.nl.
Artikelen ruilen
Ruilen van onze producten is mogelijk. Ruilen is alleen mogelijk als de producten niet gebruikt, gewassen of gedragen zijn. Als je een artikel wilt ruilen voor een soortgelijk artikel in een andere maat of kleur, retourneer het artikel dan met het volledig ingevulde retourformulier en geef duidelijk aan welk artikel je wilt ruilen.
Als u vragen heeft over een terugbetaling, kunt u hier of via: info@nolson.nl contact met ons opnemen
Onze algemene voorwaarden kunt u hier lezen.
Retourvoorwaarden
Voor het retourneren van artikelen gelden de volgende voorwaarden:
- Artikelen die gebruikt zijn kunnen niet geretourneerd worden.
- Beschadig of schrijf niet op de doos.
- Artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking met het label of de sticker er nog aan.
- Het retourformulier dient volledig en correct ingevuld te worden en bij de geretourneerde artikelen te worden gevoegd.
Nølson kan betaling eisen voor artikelen die beschadigd zijn.
Terugbetalingen, per betaalmethode
Indien u artikelen heeft geretourneerd, wordt het aankoopbedrag teruggestort via hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt bij het bestellen. Zie hieronder voor meer informatie:
- Creditcard: het aankoopbedrag wordt binnen 1 tot 4 weken automatisch teruggestort op uw creditcardrekening.
- PayPal: verwerkt automatisch restituties.
- Bancontact/Mister Cash: het bedrag wordt binnen 2 werkdagen teruggestort op de betreffende rekening.
- SOFORT Banking: het bedrag wordt binnen 4 werkdagen teruggestort op de betreffende rekening.
- Giropay: het bedrag wordt binnen 2 tot 4 werkdagen teruggestort op de betreffende rekening.
- Ideaal: het bedrag staat binnen 2 werkdagen terug op de betreffende rekening.